dag 5, ophalen rv en richting yosemite park gere - Reisverslag uit Coarsegold, Verenigde Staten van ellen sonneveld - WaarBenJij.nu dag 5, ophalen rv en richting yosemite park gere - Reisverslag uit Coarsegold, Verenigde Staten van ellen sonneveld - WaarBenJij.nu

dag 5, ophalen rv en richting yosemite park gere

Blijf op de hoogte en volg ellen

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, Coarsegold

Vanochtend stond de wekker om 7 uur omdat we om 8.45 klaar moesten staan met onze bagage om opgehaald te worden met een taxi en gebracht te worden om onze mobile home op te halen om 10 uur voor de komende 14 dagen. Daar aangekomen bleek dat we pas om 13.00 verwacht werden...oeps!
Gelukkig was er eentje bijna klaar en een uurtje later gingen we op pad! Eerst naar de Walmart om inkopen te doen. De Dodge rijdt gelukkig heel lekker en alle wegen en parkeerplaatsen zijn super ruim dus geen probleem! De prijzen in de supermarkt vielen niet mee. Vooral normaal voedsel, groente en fruit weinig aanbod en heel erg duur.. Jammer dat de euro zo zwak staat...
Toen in zo'n 4 tot 5 uur mooie eerste rit naar onze eerste KOA camping bij Yosemite Park. Mooie camping met zwembad. Terwijl ik een beetje zat te chillen kwam er een Cruise America camper aanrijden met een korte stevige vrouw erin die vroeg welk nummer ik had. Even een kletspraatje... Een uur ofzo later ging Kiran met z'n verjaardagsgeld gekochte drone vliegen. Wow! Amazing! What is that!? I need to buy that for my grand children haha. Dat was Laurie weer, zo'n leuke vrouw. Was daar met haar accountnat en diens oom, een echte gepensioneerde boer! We hebben daar op uitnodiging een avond mee doorgebracht, echt super leuke en lieve mensen van het platteland. Op een gegeven moment is Kiran in het donker weer aan het vliegen met de drone, komt deze op het dak van een andere camper terecht! Ik was op dat moment net in gesprek met de oude man en Laurie zei, laat mij maar, ik regel dit wel... Nou, zij liet de jongens dus gewoon op het dak van de onbekende camper klimmen om de drone er af te halen. Kwam er een hele chagrijnige mexicaan naar buiten: What the f.ck!!!
Gelukkig zonder kleerscheuren afgekomen, weer een avontuur erbij :-)