dag 14, meer avontuur! - Reisverslag uit Getz, Verenigde Staten van ellen sonneveld - WaarBenJij.nu dag 14, meer avontuur! - Reisverslag uit Getz, Verenigde Staten van ellen sonneveld - WaarBenJij.nu

dag 14, meer avontuur!

Blijf op de hoogte en volg ellen

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Getz

Nu dan toch echt op weg naar Lake Havasu!... Dachten we... De gps deed echt raar die dag en we kwamen via Mujave desert uit bij de Fashion Outlet van Las Vegas! Heel ergens anders dus, maar daar wilde ik wel erg graag heen dus dankjewel gps☺️
Lake Havasu bleef maar een probleem voor de gps om te vinden dus uiteindelijk het adres van onze volgende camping bij Grand Canyon ingetoetst en om een uurtje of 20.00 een grote camping gevonden. Gedoe om te registreren en plekje te vinden in het pikkedonker maar gelukt. Dit bleek echt direct aan de Colorado river te zijn, waar ook Lake Havasu onderdeel van is, dus again: Thanks gps!

• 01 Augustus 2015 - 13:57

Frytia:

Hahaha, weet je zeker dat je geen onderonsje met de GPS hebt gehad?.... "Be careful what you wish for" kan zeker in je voordeel werken..? Veel plezier. Zit naar DVD´s van CSI te kijken en zit regelmatig te glimlachen bij het idee dat jullie straks tussen al die lichtjes, toeters en bellen lopen........